PREMIO AUTO SERWIS THAL

Witamy!

Informacje prasowe 2

Sieć Premio najlepsza dla flot


Sieć serwisów Premio Opony-Autoserwis zdobyła nagrodę Fleet Derby 2015

Warszawa, 19 maja 2015 r. – Po raz kolejny przyznano nagrody w ogólnopolskim plebiscycie flotowym Fleet Derby. W tym roku wyróżniono Premio Opony-Autoserwis – zdobyła statuetkę jako profesjonalna sieć do obsługi pojazdów flotowych w kategorii „Opony i serwis ogumienia”. Warto dodać, że w tej samej kategorii nagroda powędrowała także do opon Grupy Goodyear Polska, które są oferowane w Premio. „Odbieranie nagród zawsze jest niezmiernie miłe, ponieważ świadczy o tym, że nasza praca jest doceniana. Natomiast wyróżnienie w plebiscycie ‘Fleet Derby’ to podwójna satysfakcja, bowiem przyznającymi nagrodę są tutaj sami zainteresowani, czyli managerowie flot. Dzięki tegorocznej statuetce wiemy, że wykonujemy naprawdę dobrą pracę i nasi klienci są z nas zadowoleni” – skomentował Tomasz Drzewiecki, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży detalicznej w Grupie Goodyear, odpowiedzialny za rynki w Polsce, Czechach oraz na Słowacji i Ukrainie.Laureaci tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu flotowego otrzymali statuetki w 27 kategoriach: 14 samochodowych, określających poszczególne segmenty aut oraz w 11 kategoriach, definiujących najlepsze według ogólnopolskiej branży flotowej produkty i usługi flotowe. Dodatkowe statuetki przyznane zostały także ‘Osobowości Flotowej 2015’ oraz ‘Motoryzacyjnej Marce Flotowej 2015’.
Fleet Derby to coroczny plebiscyt, który wyróżnia samochody, produkty i usługi flotowe, a także ludzi związanych z branżą. O wyborze zwycięzców decydują w formie głosowania internetowego sami „flotowcy”, czyli m.in. decydenci flotowi, managerowie flot, osoby odpowiedzialne za politykę flotową w firmach, a także koordynatorzy flot samochodowych.
Premio Opony-Autoserwis to obecnie 130 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie www.premio.pl znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm. Historia Premio sięga 1972 r., kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 r. na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 50 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 68 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.



Więcej informacji udzielają:  

Dorota Wrzeciono
Public Relations Manager
Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o.
tel.: (22) 571 59 00, kom. 603 958 178
e-mail: dorota_wrzeciono@goodyear.com

Monika Olszewska
Biuro Prasowe Goodyear
Alert Media Communications
tel.: (22) 546 11 00. kom. 502 278 345
e-mail: goodyear@alertmedia.pl

 



Jerzy Dudek ambasadorem Premio

Rusza pierwsza telewizyjna kampania sieci Premio Opony- Autoserwis

Warszawa, 20 października 2014 r. – Po raz pierwszy w historii marki w Polsce, sieć Premio Opony-Autoserwis będzie promować swoje usługi w telewizji.Bohaterem nowej kampanii, która dziś staruje, jest Jerzy Dudek – sześćdziesięciokrotny reprezentant Polski, bramkarz Feyenoordu Rotterdam, Liverpoolu oraz słynnego Realu Madryt, a obecnie zapalony kierowca wyścigowy i miłośnik motoryzacji. 

Kampania skupia się na pokazaniu szerokiej oferty usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w 129 serwisach Premio na terenie całej Polski. Jerzy Dudek w spocie promuje również tegoroczną nowość: oponę zimową Goodyear UltraGrip 9. Reklamę można obejrzeć m.in. na: www.premio.pl oraz na Facebooku Premio https://www.facebook.com/PremioSerwis.
“Nigdy nie ukrywałem, że motoryzacja to jedna z moich największych pasji. Nie tylko ścigam się w wyścigach, ale również każdego roku pokonuje tysiące kilometrów po polskich i europejskich drogach. Szukałem serwisu samochodowego godnego zaufania, który wyróżnia się profesjonalną, szybką obsługą i z którego można korzystać zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Marka Premio stawia właśnie
na te wartości, dlatego propozycję współpracy przyjąłem z przyjemnością” – powiedział Jerzy Dudek.
“Marka Premio po raz pierwszy w Polsce promuje się w reklamie telewizyjnej, więc jesteśmy szczególnie dumni, że nasz debiut odbywa się we współpracy z Jerzym Dudkiem. Jurek dał się poznać nie tylko jako doskonały sportowiec, bramkarz, ale również jako świetny kierowca. Współpraca z nim ma na celu podkreślenie wartości, którymi kieruje się marka Premio - bezpieczeństwa, profesjonalizmu, a równocześnie szybkości serwisu zarówno w Polsce, jak i w dziesięciu innych europejskich krajach”– powiedziała Marta Sobieska, Marketing Manager Premio.
Kampania koncentruje się na promocji usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w serwisach Premio. Jerzy Dudek mówi także o tegorocznej nowości: oponie zimowej Goodyear UltraGrip 9.
Promocja Premio Opony-Autoserwis z udziałem Jerzego Dudka została zrealizowana z wykorzystaniem pakietów tematycznych największych stacji telewizyjnych, m.in. TVN-u, Polsatu, AT Media oraz TVP. Kampania Premio pojawi się również na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie. Wspierać ją będą reklamy na platformach VOD, a także działania w mediach społecznościowych. Dodatkowo osoby, które korzystają z popularnej aplikacji Yanosik obejrzą reklamę Premio na swoich telefonach.

Premio Opony-Autoserwis to obecnie 129 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie www.premio.pl znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm. Historia Premio sięga 1972 r., kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 r. na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 50 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 69 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
 

 



PREMIO - ODKRYCIE ROKU

Sieć serwisów fast-fit wyróżniona w plebiscycie ‘Laur Konsumenta’
Sieć serwisów samochodowych Premio została wyróżniona przez jury konkursu ‘Laur Konsumenta 2013’ w kategorii ‘Odkrycie Roku’. Premio zdobyło ten tytuł m.in. dzięki ostatniej kampanii reklamowej „Fiat 500 od Premio”.

Kategoria ‘Odkrycie Roku’ została stworzona z myślą o nowych, ale zdobywających popularność produktach lub markach, a także o takich,  które zostały zaprezentowane za pomocą nowej, ciekawej i przede wszystkim skutecznej kampanii reklamowej. W konkursie mogą wziąć udział również produkty i marki, które przeszły lifting marketingowy lub takie, które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie.

O nominacji do prestiżowego tytułu ‘Odkrycie Roku’ decyduje duże zainteresowanie danym produktem lub marką. Nagrodę otrzymują nieliczne firmy i producenci. O jej przyznaniu decyduje specjalnie powołana redakcyjna komisja weryfikacyjna, która ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności. W przypadku marki Premio decyzja została podjęta przede wszystkim dzięki ciekawej kampanii promocyjnej, dzięki której – według kapituły – zaistniała w świadomości potencjalnych oraz ugruntowała pozycję wśród stałych klientów i wyróżniła się na tle tegorocznej konkurencji.

„Laur Konsumenta to ważny plebiscyt, a kategoria Odkrycie Roku jest wyjątkowym wyróżnieniem w ramach tego konkursu. Jesteśmy dumni, że nasza kampania i działania marketingowe zostały dostrzeżone przez jury. Mamy nadzieję, że dzięki niej klienci będą jeszcze chętniej odwiedzać nasze serwisy Premio w całym kraju” – powiedział Tomasz Drzewiecki, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży Detalicznej Grupy Goodyear Polska 'Laur Konsumenta’ oraz ‘Laur Klienta’ to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Plebiscyt ma charakter ogólnopolski, przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie.